نوشته های من

خرید بک لینک
وای وای وایآدم مریض که میشه تازه میفهمه تن سالم به همههههههههه چی می ارزه البته یه کمم پولکه اون وسط هالازم شد خرج کرد...اینجور وقتها ادم با خودش میگه:غلط کردم غر زدم..غلط کردم نا شکری کردم...العفو..العفوفقط خوب شم ..خوب شم...بیشتر از اینها:دلم برای یار میسوخت....که پا به پای من از این دکتر به اون دکتر ...دور از جون علی .یاد آقا جان خدا بیامرزم میفتم که وقتی مادر مریض میشد میومد بالاسرش مینشست و میگفت:سوری تو هیچیت نشه هاااااااااااااا اونوقت منم دیگه نمیتونم زندگی کنم..نمیتونم(این یه خط را که نوشتم اشک جلوی چشمم را میگیرد)خلاصه که دست علی هم درد نکنه و اله نوشته های من...

ما را در سایت نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 0:04

رادیو داشت از امام رضا میخواند

دلم یه حالی شد ....

کاش این روز روتو حرم با صفاش بودم

یادش بخیر پارسال ماه عسلم افتاد به میلادش و من و یار مهمانش بودیم.

آخی...یادش بخیر..یادش بخیر

میلاد امام رضا رو خدمت همگی تبریک میگم ..

آهای اونایی که نزدیک حرم آقایید خیلییییییییییییییی التماس دعا دارم..خیلیییییییییییییی

نوشته های من...

ما را در سایت نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: میلاد امام رضا ع,میلاد امام رضا,میلاد امام رضا مبارک,ميلاد امام رضا مبارك,ميلاد امام رضا ع,میلاد امام رضا مداحی,ميلاد امام رضا شعر, نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:04

بهنام صفوی گوش میدهم:از بس تو خوبیمیخوامباشی تو کل رویاهامتا جون بگیرم با توباشی امید فرداها...دلمون میخواست همه چی خوب و همچی ساده ماده برگزار شه...سرمون هم شلوغ بود عجیییییییییییییییب..از اینور با مادر دنبال خرید جهاز مهاز و راضی کردنش که بابا به قرآنبعضی چیزا اضافه هستند و نمیخوام و اینا و مگه مامان راضی میشد؟؟؟؟به خدا مدیونشم...یه روز تو یکی از پاساژا نشست روی نیمکت و گفت:مامان جان من اینجا میشینمپام خسته شده..خودت برو طبقه ی بالا رو ببین و پسندیدی منو صدا بزنالهی بگردم...واقعا خسته شده بود ....دو سه باری هم با خواهرها رفتیم اینور و اونور خرید نوشته های من...

ما را در سایت نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:04

آره دیگه..مردم تعطیلات میرن ویلاشوناونوقت ما میریم کنار آبشار بولوار :وایمیستیم و هی تماشاش میکنیمای جان..این بچه های اوشولو موشولو چقده خوششون میومد همچی شادی سر میدادند که انگاراومدند لب دریا...خوووووووووووووووووووووووووووش به حال اونایی که ویلا دارن نوشته های من...

ما را در سایت نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:04

اولین روز پاییز استپشت میز کارم نشستم برای خودم آهنگ گذاشتم از حمیرا:دلم در انتظاره تو سینه بی قرارهمیخوام دوست دارم رو بهت بگم دوبارههوا .هوای عشقهخدا.خدای عشقه ....اس ام اس زدم برای یار :از سرکار برگشتم برم بهشت زهرا؟؟؟گفت:برو و مواظب خودت باش...میخام یه دسته گل خوشگل و خوشرنگ برای اقا جان ببرم...برایش یس بخوانم...الرحمن بخوانمعکسشو طبق عادت ببوسم بهش بگمدعایمان کند...دعایمان کند...دعایمان کند... نوشته های من...

ما را در سایت نوشته های من دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز چت,پاییز آمد,پاییز تنهایی,پاییز صحرا,پاییز تنهایی احسان خواجه امیری,پاییز طلایی,پاییزان فیلم,پاییز زیبا,پاییز به انگلیسی,پاییز عاشقانه, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:04

صفحه بندی